Музей школи

„О, рідна школо , храм науки, наша Альма-матір,

В твою історію вплелися долі різних поколінь,

В ній світло від веселого шкільного свята,

І від сумних подій лежить в ній темна тінь.

Цікаво й весело впродовж вже майже двох віків

Живе країна знань-моя дев’ята школа,

Це школа наших прадідів, дідів, батьків,

Мій рідний дім, моя щаслива доля.”

Вчитель математики ЗОШ № 9 Пацкун Н.І.

В даний час зріс інтерес до краєзнавства, тобто комплексного вивчення рідного краю в різних аспектах. Багато вчителів звертаються в своїй урочній роботі та в позаурочній діяльності до проблеми використання краєзнавчого матеріалу з метою формування знань, умінь і цінних орієнтацій, розвитку творчих здібностей, виховання поваги до культури та історії рідного краю.

Академік Д. С. Лихачов у свій час говорив; „Якщо людина не любить хоча б зрідка дивитися на старі фотографії своїх батьків, не цінує пам’яті про них - значить вона не любить їх. Якщо людина не любить старі вулиці, нехай навіть і поганенькі ,- значить, у неї немає любові до рідного міста. Якщо людина байдужа до пам’ятників історії своєї країни, - вона, як правило, байдужа до своєї країни.”

9 листопада 2007 року в Васильківській ЗОШ І-ІІІ ступенів № 9 було відкрито музей історії школи ( Наказ №11 від 03.09.2007 р.), її історія сягає середини ХІХ століття. Музей в освітньому закладі створено з метою виховання, навчання і соціалізації учнів. Шкільний музей покликаний формувати стійкий інтерес до придбання нових знань з історії рідного краю, виховувати бажання і готовність до самостійного вивчення рідного краю, формувати вміння дослідницької роботи з краєзнавчою літературою.

Завданням шкільного музею :

- виховувати почуття патріотизму, любові до своєї Батьківщини, відданості, гордості за минуле і сьогодення, прагнення захищати інтереси Батьківщини;

- зберегти для вихованців та нащадків оригінали, першоджерела, музейні предмети, які становлять історичну цінність;

- перетворити музейний предмет у засіб інформаційного сприйняття минулих епох;

- сприяти впровадженню музейного матеріалу в навчальний процес.

Музей історії школи має Статут, Уніфікований паспорт, Інвентарну книгу, План роботи, Книгу відгуків. Музейний фонд налічує 1400 одиниць, які розміщені за експедиційними розділами, а саме:

- історія школи №9;

- директори школи;

- вчителі „відмінники освіти”, „методисти”, „старші вчителі”;

- учительські династії;

- гордість школи – наші медалісти;

- ми вклоняємося Вам, вчителі – ветерани Великої Вітчизняної війни;

- в боях відстояли Вітчизну свою (односельчани – учасники у Великій Вітчизняній війні);

- краєзнавча та пошукова робота в школі;

- шкільні організації: жовтенятська , піонерська та комсомольська;

- спортивна та туристична робота в школі;

- краса душі у творчість перелита;

- зразки шкільної форми, стара шкільна парта;

- сучасне життя школи.

Музей освітньої установи – яскраве явище вітчизняної культури та освіти. По великому переконанню, знання минулого дає відповідь на багато питань сучасності. Музей історії школи – це зв’язок поколінь, перехрестя епох, своєрідна машина часу.

/Files/images/00000000000000010.JPG /Files/images/0000000000000002.JPG /Files/images/0000000000000001.JPG /Files/images/0000000000000003.JPG /Files/images/0000000000000005.JPG/Files/images/0000000000000009.JPG /Files/images/0000000000000006.JPG /Files/images/0000000000000007.JPG /Files/images/0000000000000008.JPG /Files/images/0000000000000001.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 128

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.